Kraft Foods: Sprzedaż ciastek Oreo przewyższyła nasze oczekiwania

Strona główna » Aktualności » Kraft Foods: Sprzedaż ciastek Oreo przewyższyła nasze oczekiwania

wielkość tekstu:A | A | A

Pozycja Kraft Foods w Polsce, jak i obecna sytuacja na rynku ciastek tworzą dobry moment na kontynuowanie rozwoju i dostępności kultowej marki Oreo. Rynek ciastek w Polsce dojrzewa, konsumenci poszukują wyjątkowych produktów. Takie jest właśnie Oreo - uważa John F. Ghingo, szef marki Oreo na świat.

Kraft Foods Polska wprowadził markę Oreo do Polski w styczniu 2011 r. - Oreo od wielu lat są nr 1 na świecie, dlatego chcielibyśmy, aby były równie popularne w Polsce. Ponieważ mają one ogromny potencjał i są propozycją na tyle unikatową, to można zaryzykować stwierdzenie, że to zupełna nowość w kategorii ciastek - mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Kraft Foods Polska.

Jak dodaje, sprzedaż Oreo po kilku miesiącach obecności na rynku przewyższyła oczekiwania firmy w stosunku do zakładanego planu. - O tym, że wprowadzenie Oreo było dobrą decyzją może świadczyć również fakt, że od momentu wejścia na polski rynek, zaczęło ono skutecznie rywalizować o klienta nie tylko w kategorii markiz, ale także zdobywać dotychczasowych konsumentów tabliczek czekoladowych, pralin i batonów - komentuje Agnieszka Kępińska-Sadowska.

Wspierając Oreo, Kraft Foods Polska inwestowała w reklamę TV, outdoor, działania na portalu społecznościowym Facebook, organizację degustacji i działań promocyjnych w sklepach, organizację promocji na stacjach benzynowych i wiele innych. - Naszym celem jest być jak najbliższej konsumenta i stale go zaskakiwać, dlatego nawiązaliśmy współpracę z siecią McDonald\\\'s i nadal pracujemy nad rozszerzeniem możliwości kontaktu konsumentów z Oreo. Na najbliższe półrocze planujemy równie intensywne wsparcie dla marki jak w I półroczu 2011 r. - podsumowuje kierowniczka ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Kraft Foods Polska.

Kraft Foods Polska jest obecnie liderem w kategorii ciastek markowych w naszym kraju. W portfolio firmy są już takie marki jak: LU GO!, LU Petitki, Lubisie, San, krakersy TUC.
Roczna sprzedaż marki Oreo na świecie przekracza 1,5 mld dol.

źródło: portalspozywczy.pl

Strona główna

artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany - zapraszamy

Forum

mieszanki AlfaPro

Interesujące pytania, ja korzystam z mąki....

urlop

Ja z całą rodziną w tym roku pojadę na bardzo fajne ferie.Już kupiliśmy ubezpieczenie na narty na stronie inte...

więcej
Partnerzy serwisu:
Nowoczesny Portal Branżowy Piekarnie24.pl – piekarnie, cukiernie, lodziarnie. Darmowa rejestracja Firm mających w swojej ofercie maszyny, urządzenia, surowce, finansowanie, wnioski, dotacje, pojazdy, bhp, franczyza oraz inne. Portal branży piekarsko - cukierniczo - lodziarskiej. Darmowe strony www. Skuteczna reklama, bezpłatne ogłoszenia drobne. Piekarnia Cukiernia Lodziarnia.