Kraft Foods będzie monitorował w Polsce portale społecznościowe

Strona główna » Aktualności » Kraft Foods będzie monitorował w Polsce portale społecznościowe

wielkość tekstu:A | A | A

Producent czekolady Milka, kawy Jacobs i ciasteczek Oreo, koncern Kraft Foods będzie monitorował portale społecznościowe w Polsce, pod kątem pojawiających się tam komentarzy dotyczących firmy oraz jej produktów. Usługa NM Incite będzie wdrażana we współpracy z firmami Nielsen i McKinsey.

- Dzięki temu projektowi będziemy wiedzieć kto, gdzie, i co mówi o naszej firmie, produktach i marce - wyjaśnia Stefan Golonka, prezes Kraft Foods Polska.

- Aż 26 proc. komentarzy w internecie dotyczy produktów, usług i konkretnych marek - dodaje Brad Little, Managing Director, NM Incite, EMEA A Nielsen / McKinsey Company

Według przedstawicieli firmy Nielsen monitorowanie portali społecznościowych pod kątem informacji o firmie oraz jej produktach pozwala firmom na lepsze budowanie lojalności klienta i zarządzanie tzw. social media marketing. Usługa pozwala także na tworzenie lepszych i bardziej efektywnych strategii komunikacji z klientami.

źródło: portalspozywczy.pl

Strona główna

artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany - zapraszamy

Forum

urlop

U mnie w tym roku urlopu jako takiego brak, ale będę nadrabiał w następnym. Planuje wypad gdzieś w góry na sno...

szkolenia

byłam niedawno na szkoleniu z zakresu terapii keratynowej, bardzo mi się to spodobało i wprowadziłam ten zabie...

więcej
Partnerzy serwisu:
Nowoczesny Portal Branżowy Piekarnie24.pl – piekarnie, cukiernie, lodziarnie. Darmowa rejestracja Firm mających w swojej ofercie maszyny, urządzenia, surowce, finansowanie, wnioski, dotacje, pojazdy, bhp, franczyza oraz inne. Portal branży piekarsko - cukierniczo - lodziarskiej. Darmowe strony www. Skuteczna reklama, bezpłatne ogłoszenia drobne. Piekarnia Cukiernia Lodziarnia.