Strona główna » Aktualności » Supermarkety walczą ceną o klientów
Na obniżki cen w ramach kampanii "Big Price Drop" w Tesco odpowiedziała sieć Sainsbury's własnym programem "Brand Match" - informuje wp.pl.
W sklepach Sainsbury's zainstalowano specjalne urządzenia przy kasach, które pozwalają porównać ceny około 13 tysięcy produktów objętych programem. Jeśli konkretny produkt jest tańszy w innym supermarkecie, klient otrzymuje różnicę w cenie w specjalnych kuponach. By skorzystać ze zniżki trzeba wydać minimum 20 funtów.
Jak informuje wp.pl propozycja Saisnbury's jest odpowiedzią na kampanię sieci Tesco "Big Price Drop", w ramach której wprowadzono obniżki cen 3 tysięcy podstawowych produktów, takich jak chleb, mleko, świeże owoce i warzywa.
źródło: wp.pl
Strona głównaPrzyjaciele chcę wam powiedzieć, że na naszym kasynie internetowym ...
Chłopaki, grałem kiedyś w kasynie internetowym na ...