Supermarkety walczą ceną o klientów

Strona główna » Aktualności » Supermarkety walczą ceną o klientów

wielkość tekstu:A | A | A

Na obniżki cen w ramach kampanii "Big Price Drop" w Tesco odpowiedziała sieć Sainsbury's własnym programem "Brand Match" - informuje wp.pl.

W sklepach Sainsbury's zainstalowano specjalne urządzenia przy kasach, które pozwalają porównać ceny około 13 tysięcy produktów objętych programem. Jeśli konkretny produkt jest tańszy w innym supermarkecie, klient otrzymuje różnicę w cenie w specjalnych kuponach. By skorzystać ze zniżki trzeba wydać minimum 20 funtów.

Jak informuje wp.pl propozycja Saisnbury's jest odpowiedzią na kampanię sieci Tesco "Big Price Drop", w ramach której wprowadzono obniżki cen 3 tysięcy podstawowych produktów, takich jak chleb, mleko, świeże owoce i warzywa.
 

źródło: wp.pl

Strona główna

artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany - zapraszamy

Forum

urlop

U mnie w tym roku urlopu jako takiego brak, ale będę nadrabiał w następnym. Planuje wypad gdzieś w góry na sno...

szkolenia

byłam niedawno na szkoleniu z zakresu terapii keratynowej, bardzo mi się to spodobało i wprowadziłam ten zabie...

więcej
Partnerzy serwisu:
Nowoczesny Portal Branżowy Piekarnie24.pl – piekarnie, cukiernie, lodziarnie. Darmowa rejestracja Firm mających w swojej ofercie maszyny, urządzenia, surowce, finansowanie, wnioski, dotacje, pojazdy, bhp, franczyza oraz inne. Portal branży piekarsko - cukierniczo - lodziarskiej. Darmowe strony www. Skuteczna reklama, bezpłatne ogłoszenia drobne. Piekarnia Cukiernia Lodziarnia.