Współwłaściciel firmy Putka wyda kilka mln zł na inwestycje

Strona główna » Aktualności » Współwłaściciel firmy Putka wyda kilka mln zł na inwestycje

wielkość tekstu:A | A | A

Piekarnie Putka w 2011 roku zainwestowały kilka milionów złotych, m.in. w unowocześnienie produkcji, nowe sklepy firmowe i nowe produkty. - W przyszłym roku także planujemy inwestycje w podobnej kwocie - mówi Stefan Putka, współwłaściciel piekarń.

Jak przypomina nasz rozmówca, firma będzie wkrótce obchodzić swoje 30-lecie.

- Za rok, w 2013 roku będziemy obchodzili 30-lecie działalności - siłą rzeczy przez ten czas wszystko się zmieniło, musimy inwestować, nawet w budynki. Wydatków inwestycyjnych jest zawsze co roku mnóstwo - mówi Stefan Putka.

- Co roku inwestujemy - w nowe sklepy, nowe produkty, w unowocześnienie produkcji. Kupujemy lepsze, wydajniejsze maszyny, czy chłodnie. W tym roku wydaliśmy na ten cel kilka milionów złotych. W przyszłym roku także planujemy inwestycje w podobnej kwocie - dodaje.

Piekarnie Putka maja obecnie około 30 własnych sklepów firmowych na terenie Warszawy.

- Mamy też sklepy patronackie. Kiedy zgłasza się do nas sklep, pomagamy mu, aranżując i reklamując sprzedaż, natomiast naszym wymogiem jest, by nie sprzedawał on wyrobów piekarniczych innych firm, tylko nasze, przynajmniej w tych kategoriach, w których my produkujemy. Takich sklepów patronackich w Warszawie jest kilka - tłumaczy Stefan Putka.

Firma ma plany otwierania kolejnych sklepów. - Z reguły rocznie przybywają 3-4 sklepy - mówi nasz rozmówca.

Odkreśla on, że podczas otwierania własnych sklepów firma bardzo zwraca uwagę na koszty. Dlatego gros sklepów firmowych funkcjonuje razem z siecią sklepów wędliniarskich Wierzejki.

- Składamy się na lokale, dzielimy się powierzchnią, na czym obie firmy korzystają - Wierzejki mają silną pozycję jako producent wędlin, a my jako producent pieczywa - tłumaczy Stefan Putka.

I dodaje, że są to zazwyczaj są to sklepy wolnostojące, np. na targowiskach, ewentualnie w dobrych miejscach handlowych, tam, gdzie znajdują się inne małe sklepy. - W galeriach handlowych raczej nie operujemy - mówi współwłaściciel piekarń.

Piekarnie Putka ma w swojej ofercie około 150 różnych produktów. Niektóre produkty wypadają, jeśli nie mają dużego powodzenia, na ich miejsce firma wprowadza nowe.

- Poszukujemy cały czas nowych produktów. Mamy własne pomysły, jeździmy po świecie i obserwujemy, na przykład ostatnio zaczęliśmy produkować toskański chleb. Trzeba obserwować rynki i konkurencję. Jak oni coś zrobią ciekawego i nam się podoba, próbujemy to wprowadzić także u nas, bo nie ma w dziedzinie piekarnictwa znaków zastrzeżonych - mówi Stefan Putka.

źródło: portalspozywczy.pl

Strona główna

artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany - zapraszamy

Forum

Festuwal Chleba w Ciechocianku

Do wyboru jest wiele firm cateringowych. Nasze doświadczenia na eventach - od dobrych po niezbyt dobre. współp...

Kontrola sanepidu

Kontrola sanepidu zawsze wzbudza emocje i budzi niepewność. Żeby spać spokojniej warto wcześniej pomyśleć o sy...

więcej
Partnerzy serwisu:
Nowoczesny Portal Branżowy Piekarnie24.pl – piekarnie, cukiernie, lodziarnie. Darmowa rejestracja Firm mających w swojej ofercie maszyny, urządzenia, surowce, finansowanie, wnioski, dotacje, pojazdy, bhp, franczyza oraz inne. Portal branży piekarsko - cukierniczo - lodziarskiej. Darmowe strony www. Skuteczna reklama, bezpłatne ogłoszenia drobne. Piekarnia Cukiernia Lodziarnia.